dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chantal Zaunbrecher - WaarBenJij.nu dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chantal Zaunbrecher - WaarBenJij.nu

dagje Las Vegas

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we de hele dag in Las Vegas gepland.
's morgens gaan de jongens samen met Patrick eerst even lekker zwemmen in het zwembad van de camping. De eerste keer dat het weer het toelaat om lekker buiten te zwemmen.
Daarna douchen en lunchen waarna we koers zetten naar twee shopping malls.
Bij de outlet mall werden er hele bussen Aziaten gedropt en weer opgehaald die daar hele winkels leeg kochten. Zelfs de koffers waarin ze het allemaal in stopte kochten ze daar.
Jimmy en ik hebben ook nog wat gekocht daar maar zijn erg bescheiden gebleven.
Na al dat shoppen in de middag gingen we tegen de avond naar De Strip welke eigenlijk alleen maar mooi is als het donker is en de lichtjes aan zijn. We kwamen via The Venetian binnen en wat we daar zagen heeft daarna geen een hotel meer overtroffen. Niet normaal zo mooi.
Hebben ze daar Venetië nagebouwd, binnen! Inclusief gondels en gondeliers. Kortom alles erop en eraan, kosten nog moeite gespaard.
Verder hebben we alle grote casino's van binnen gezien.

Hieronder gaat Jimmy een stukje typen omdat hij iets heel bijzonders heeft meegemaakt:

Michael Jackson trad op op straat, waar wij naar toe stonden te kijken. Ineens kwam hij naar mijn toe om me te vragen of ik met hem mee wou dansen. Plotseling stond ik daar voor een paar 100 man te dansen! ik vond het op zich wel leuk, maar het was wel een beetje spannend.

In een ander groot casino/hotel, MGM Grand, treden deze maand een paar grote DJ's op waaronder Tiesto, Hardwell en Afrojack. Tiesto is een groot voorbeeld voor Jimmy en het idee dat Tiesto op dezelfde dag in Vegas was vond Jimmy leuk. We waren nog door dat hotel gelopen maar kwamen hem helaas niet tegen;-)
Wessel heeft alles goed in zich opgenomen van wat hij allemaal zag en zal er straks als we thuis zijn alles over vertellen.
Hij heeft een geheugen daar wordt je niet goed van, hij kan zich bijna altijd alles tot in detail herinneren.
Wessel vindt alles interessant en wil bijna overal alles van weten. Hij weet van allerlei uiteenlopende zaken heel veel.
Vooral makkelijk voor Jimmy zo'n wandelende Wikipedia als broer.

Het zou leuk geweest zijn als wij Remon, het neefje van Patrick, hadden ontmoet die toevallig ook daar was.
Omdat wij een strak schema hadden was het moeilijk om een concrete afspraak te maken.

Bekaf van de hele dag struinen lekker naar bed.

• 06 Mei 2014 - 07:53

Mam Beppie :

Ik lees dat jullie een geweldige dag hebben beleefd in Las Vegas en wat leuk dat jimmy zomaar meedeed met het dansen prachtig gewoon en ja dat Wessel alles opslaat is niet verwonderlijk had hij altijd al dat hij overal alles over wilde weten en ja een dagje Strip is best vermoeiend je ziet zoveel dat je bijna niet weet waar te kijken nou weer verder met de reis dus goeie reis en blijf genieten doeiiiii xxxxxxx

• 06 Mei 2014 - 09:06

Pa En Ma:

hoi hoi wat fijn te horen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben,heerlijk leesvoer op de dinsdagmorgen met koffie erbij.
    jimmy ook heel leuk ,dat je hebt gedanst met michael jackson haha.
    leuk dat het wessel allemaal interresant, vind,dat had ik ook wel verwacht
    veel indrukken allemaal,mooie natuur daar ook
    veel plezier en geniet er van en goede reis verder groetjes xxx

• 06 Mei 2014 - 09:31

Helma:

Ik geniet ook van jullie mooie verhalen! Ook met een kopje koffie erbij ;). Heerlijk! En fijn dat het allemaal smooth verloopt met de camper.
    x

• 06 Mei 2014 - 14:29

Esther:

Gezellig voor de thuisblijvers om jullie leuke verhalen te lezen, zo maken wij het ook een klein stukje mee :-) nog heel veel plezier met jullie viertjes en geniet er lekker van! Xxx

• 08 Mei 2014 - 10:18

Liek:

Super hè? Al die toffe hotels in Vegas! Ik zie ze zo weer voor me en waan me weer op de strip. Was het er nu ook zo druk? Ik denk dat het daar altijd even druk is. Wel mooi hoe ze het allemaal hebben gebouwd. Geniet nog een paar daagjes want voor je met je ogen knippert is het jammer genoeg weer voorbij!