Van Flagstaff naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chantal Zaunbrecher - WaarBenJij.nu Van Flagstaff naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chantal Zaunbrecher - WaarBenJij.nu

Van Flagstaff naar Las Vegas

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

03 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag twee bijzondere dingen op het programma staan welke er uiteindelijk drie werden.
De reis gaat vandaag over een afstand van 570 km.
Als eerste gaan we smorgens vroeg al op weg naar de Grand Canyon.
Als je éénmaal boven bent aanbeland valt je mond open en dat duurt ongeveer twee uur. Adembenemend mooi. Niet normaal gewoon.
We hadden al veel foto's gezien in onze voorbereiding thuis maar in het echt is het vele malen mooier.
Echt een wereldwonder!
Ik kan er lang of kort over praten maar dit moet je zelf ooit eens gezien hebben.
Vanuit de Grand Canyon reden we verder met Kingman als tussenstop te hebben ingesteld.
Dit zou ook weer zo'n historisch stukje Route66 zijn en dat was het ook nog steeds maar dit keer was de weg afgesloten omdat deze bomvol stond met oldtimers en hotrods.
Niet te geloven, de één blonk nog harder als de ander en ze gingen stuk voor stuk graag bij Patrick even op de foto, trots als ze waren joh.
Omdat de hele boel daar was afgesloten en een alternatieve route een behoorlijke omweg zou betekenen voor ons, probeerde we er sneaky tussendoor te piepen maar stuitte vervolgens een paar meter verderop op politie met zwaailichten aan, shit, betrapt dachten wij. Dit bleek een behulpzame agent gelukkig die een toerist in nood hielp door de pionnen weg te halen om ons erdoor te laten gaan, phoe.
Nog bijna twee uur rijden en dan staat Las Vegas op ons te wachten. En idd tegen acht uur savonds rijden we Las Vegas binnen en voor we het in de gaten hadden reden we daar met een knots van een camper op een zaterdagavond over De Strip. Laten we het erop houden dat dat een uitdaging is uuuuut.
Al dat verkeer, de vele mensen, die lichtjes en indrukwekkende gebouwen waren iig voor Jimmy en mij reden om meteen door te rijden naar de camping vlakbij De Strip.
Het was al laat en hadden er al een lange dag (en) op zitten en dat maakte dat het voor ons allemaal te veel werd.
Morgen staat een hele dag Las Vegas op het programma en kunnen we uitgerust de boel daar eens gaan verkennen.

• 06 Mei 2014 - 07:12

Berry:

dat ziet er mooi uit, wil ik ook wel naar toe. Nog veel plezier en geniet ervan.

PS leuke reisverhalen.

• 06 Mei 2014 - 07:43

Mam Beppie :

Ja de grand Canyon heb ik ook gezien en is inderdaad prachtig dit kon ik jullie niet goed uitleggen hoe mooi en groots dit was ben blij dat jullie dit ook ervaren hebben jullie zien zoveel dat het moeilijk te bevatten is jullie zullen wel veel foto's hebben . Is een avond wel genoeg om al die verhalen te beluisteren en de foto's te zien ben zo benieuwd nog heel veel plezier daar in Las Vegas in sept. ga ik daar ook heen groetekus voor iedereen doei xxxxx

• 06 Mei 2014 - 09:27

Helma:

Wat GAAF!!!

• 07 Mei 2014 - 08:17

Liek:

Blijft fantastisch om te zien die grand canyon!