De voorbereiding van onze vakantie - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Chantal Zaunbrecher - WaarBenJij.nu De voorbereiding van onze vakantie - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Chantal Zaunbrecher - WaarBenJij.nu

De voorbereiding van onze vakantie

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

26 April 2014 | Nederland, Rosmalen

Hoi allemaal,

Welkom op onze blog.
Wij hadden ons een half jaar geleden niet kunnen bedenken dat onze droom werkelijkheid zou worden in z'n korte tijd.
Wel altijd geroepen dat we de kinderen, als ze er de leeftijd voor hadden, wat van de wereld wilde laten zien.

Na veel landen te hebben bestudeerd en vergeleken was onze keus gevallen op noord Amerika.
Om zoveel mogelijk te zien van dit land gaan we met een camper van Chicago naar Los Angeles.
de bekende Route66, een afstand van 3804 km.

Deze reis kwam voor ons onverwacht omdat er plotseling een aanbieding voorbij kwam van een reisbureau.
Niet geheel toeval natuurlijk, ik kijk vaak op sites waar ze van dit soort vakanties aanbieden.
Deze keer was het anders, we mochten gratis de camper huren op voorwaarde dat we de camper van Chicago naar LA zouden brengen in 14 dagen.
Tja, dat is z'n moment dat je al met één been in die camper staat.
Lang hebben we er niet over nagedacht en hebben de aanbieding aangenomen.

Met name Patrick heeft veel aan het voorbereidende werk gedaan.
Hij heeft bijvoorbeeld een hele planning gemaakt van haast 70 pagina's.
Hierin staat de route natuurlijk en de campings waar we overnachten. De bezienswaardigheden ontbreken hierin ook niet en op elk kaartje staat een Walmart natuurlijk!

Morgenvroeg vertrekken we vroeg naar Schiphol. ons vliegtuig gaat om 12.40uur de lucht in en we komen om 14.10uur aan in Chicago (tijdverschil van 7 uur).

Dit bloggen is voor mij de eerste keer. Het lijkt me leuk om het thuisfront op de hoogte te houden en mooie kiekjes te delen met jullie.

Doeixxx

• 26 April 2014 - 21:18

Mitsa :

nou hartstikke leuk !!
    zal vast een vakantie zijn om
    nooit meer te vergeten ☺️
    ben benieuwd naar alle verhalen...
    alvast een fijne vlucht ..

Gr Mitsa,Nico,Daphne en Bella

• 26 April 2014 - 21:48

Brigitte :

Geniet ervan!
    Goeie reis!
    Heelhuids thuis!
    Dit wordt een geweldige ervaring voor jullie en een fantastische herinnering!

• 26 April 2014 - 23:48

Pa En Ma:

spannend hoor,we zijn benieuwd naar de verslagen,goede reis en
    doe het rustig aan groetjes xxx

• 27 April 2014 - 01:09

Mam Beppie :

Ik wens jullie een goede reis hoop nog heel veel reisverslagen te lezen van jullie mooie en spannende reis geniet ervan ik zal jullie missen groetjes xxxxxxx

• 27 April 2014 - 09:35

Jan En Angelique:

Wij wensen jullie heel veel plezier. Aan de voorbereidingen zal het niet liggen. Op naar de USA.

• 28 April 2014 - 07:00

Sjan En Johan :

Chantal Patrick Jimmy en Wessel ik wens jullie een hele fijne vakantie geniet ervan Gr xxx

• 28 April 2014 - 18:09

Berry:

we zijn benieuwd, veel plezier in USA

• 28 April 2014 - 20:11

Ronald:

Have a good one! And enjoy... I'll be jealously looking forward to your pictures!!!

• 29 April 2014 - 12:15

Helma:

Wat een fantastisch avontuur! Goede vlucht en ik verheug me op de verhalen!!

• 02 Mei 2014 - 19:34

Daisy:

Zal een super reis zijn. Nog heel veel plezier en doe m'n broertje de groeten als jullie hem zien ;-) xxx